torsdag 8. april 2010

Påskebilder

Vi reiste til Storbukta lørdag palmehelgen for å tilbringe påsken der. Vi hadde et fantastisk fint vær hele påsken og var ute så mye som mulig. Vi ordnet oss til med snøborg like ved fjøset og der lagde vil bålkaffe, grillet og koste oss.

2. påskedag gikk jeg langt oppover fjellsiden til fots. Gikk ikke til toppen av fjellet da jeg var redd for at jeg skulle synke så mye gjennom snøen på retur at det ville bli problemer. Så lenge jeg holdt meg til gamle skispor gikk det helt greit å gå ned igjen.

Hjemme dagen før vi reiste til Storbukta. Tone har fått nye solbriller.

Sparketur palmesøndag mens det ennå var sparkeføre.....



Bollebakst.....



Dagen etter var snømannen smeltet og lå flat....



Årets første softis!



Tone og morfar, eller "Beste" som Tone sier.



På tur mot toppen



En fantastisk utsikt ut over Balsfjorden!

2. påskedag, kos med Kvikklunsj:-)

1 kommentar:

  1. heisan.. hyggelig å få et glimt av ditt liv.. takk for titten.. torleif :)

    SvarSlett